ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Οι προβολές φιλοξενούνται στον χώρο του Θεάτρου του Πολιτιστικού Πολυχώρου «Δημ. Χατζής», με ελεύθερη είσοδο και ώρα 20:00.
Συνοπτικό Πρόγραμμα
Δευτέρα 29/9: Photometria in Motion, Κατηγορία: Ταινίες Μικρού Μήκους (1ο μέρος), 118′
Τρίτη 30/9: Photometria in Motion, Κατηγορία: Ταινίες Μικρού Μήκους (2ο μέρος), 123′
Τετάρτη 1/10: Photometria in Motion, Κατηγορία: Ντοκιμαντέρ, 56′
Πέμπτη 2/10: Photometria in Motion, Κατηγορία: Video Art, 52′
Παρασκευή 3/10: Photometria in Motion, Κατηγορία: Animation, 46′
Αναλυτικό Πρόγραμμα
Δευτέρα 29/9, 20:00
Photometria in Motion, Κατηγορία: Ταινίες Μικρού Μήκους (1ο μέρος), 118′
And the sea is ashen, 11’16’’, Sébastien Berlendis [Γαλλία, Ιταλία]
Σε ένα δωμάτιο, ένας άντρας θυμάται διάφορα γαλλικά και ιταλικά μέρη. Συνυφασμένα θαλάσσια και ορεινά τοπία, κομμάτια παραλίας, ένας κυματοθραύστης.
Χτισμένη σαν μια ονειρική λούπα, η ταινία, γυρισμένη σε Super 8, συνδυάζει, στην αφήγησή της, διαφορετικές μορφές: βρίσκεται ανάμεσα στο ντοκιμαντέρ πρώτου προσώπου, το ποιητικό δοκίμιο και την πειραματική μυθοπλασία.
© Sébastien Berlendis, And the sea is ashen
Μορφές, 11’45’’, Κωνσταντίνος Δοξιάδης [Ελλάδα]
Η ταινία Μορφές είναι μία πειραματική ταινία μικρού μήκους για έναν άντρα που αναπολεί στιγμές της ζωής του πριν πεθάνει. Η ταινία διαδραματίζεται στο σπίτι του άντρα, όπου διάφορες ονειρικές σκηνές και συναντήσεις με παλιά πρόσωπα μεταμορφώνουν τον χώρο, και τον ταξιδεύουν. Η αφήγηση είναι αφαιρετική και μη-γραμμική, με απώτερο σκοπό να εξετάσει την σχέση μας με το παρελθόν και τις αναμνήσεις.
© Κωνσταντίνος Δοξιάδης, Μορφές
Rainy Night, 10’45’’, Wenting Gao [Ην. Πολ. Αμερικής]
Ένας άντρας στα πρόθυρα της απελπισίας παρέχει προσωρινό καταφύγιο σε έναν ανήλικο παραβάτη. Η συνάντηση αλλάζει τις ζωές τους κατά τη διάρκεια μιας βραδιάς γεμάτης μυστικότητα. Με φόντο μια βροχερή νύχτα, η ταινία εξερευνά την εύθραυστη, απροσδόκητη ζεστασιά που μπορεί να αναδυθεί από τη μοναξιά.
© Wenting Gao, Rainy Night
Bottles, 18’37’’, Yassine El Idrissi [Ιταλία, Μαρόκο]
Ο Said, ένα 13χρονο αγόρι, ζει στην παλιά Μεδίνα του Ραμπάτ. Το καλοκαίρι, κάνει μια παράλληλη δουλειά, μαζεύοντας άδεια μπουκάλια μπύρας και πουλώντας τα σε ένα κατάστημα. Με τα χρήματα, θέλει να αγοράσει τροφή για έναν σκύλο που κρύβει. Κάποτε, ο πιο στενός του φίλος τού είπε ότι είναι «χαράμ» να το κάνει αυτό.
© Yassine El Idrissi, Bottles
Varanus, 15’, Kiarash Bokaeyan [Ιράν]
Η ταινία μικρού μήκους “Varanus” είναι ένα δράμα που αφηγείται μια ιστορία για έναν έφηβο με προβλήμα ακοής, ο οποίος αναγκάζεται από έναν άντρα να συμμετέχει σε μυστικούς και παράνομους διαγωνισμούς. Αλλά εκείνος δεν θέλει να το κάνει αυτό και προσπαθεί να ξεφορτωθεί τον άντρα.
© Kiarash Bokaeyan, Varanus
A cat can look at a king, 17’26’’, Deris Muhamad [Ινδονησία]
Στο δρόμο του για τη σχολή αστυνομίας, ένας νεαρός άνδρας, συνοδευόμενος από τους γονείς του, έφερε την αγαπημένη του γάτα. Δυστυχώς, αυτό δεν άρεσε στον πατέρα του. Για αυτόν, οι γάτες και τέτοια πράγματα είναι σημάδια αδυναμίας.
© Deris Muhamad, A cat can look at a king
Κλημεντίνη, 13’15’’, Γιώργος Σταγάκης [Ελλάδα]
Σε μια επαρχιακή πόλη, η 18χρονη Clementine εργάζεται στην λαϊκή αγορά με τον καταπιεστικό πατέρα της, μέχρι που ένας προπονητής από την Αθήνα ανακαλύπτει το ταλέντο της στο ποδόσφαιρο.
© Γιώργος Σταγάκης, Κλημεντίνη
Trinidad, 20’, Jos Azuela, Jose Manuel Azuela Espinosa [Μεξικό]
Μετά τον θάνατο του παππού της, ένα κορίτσι κλέβει τις στάχτες του από το νεκροταφείο, κουβαλώντας μαζί του τη μνήμη του και ένα ανεξόφλητο χρέος.
© Jos Azuela, Jose Manuel Azuela Espinosa, Trinidad
Τρίτη 30/9, 20:00
Photometria in Motion, Κατηγορία: Ταινίες Μικρού Μήκους (2ο μέρος), 123′
Krater, 8’5’’, Céline Ribard [Ισλανδία, Μάλτα, Ταϊλάνδη]
Μια ομάδα επιστημόνων πέφτει πάνω σε μια μυστηριώδη, παλλόμενη σφαίρα ενώ διεξάγει έρευνα σε έναν αχαρτογράφητο πλανήτη.
© Céline Ribard, Krater
Nowhere, 13’, Erfan Parsapour [Ιράν]
Ένα νεαρό ζευγάρι συνειδητοποιεί ότι έχουν απομακρυνθεί συναισθηματικά παρά το γεγονός ότι ζουν μαζί σε ένα μικροσκοπικό διαμέρισμα. Προσπαθώντας να πετύχει μια σπάνια και συναρπαστική απεικόνιση, αυτή η ταινία συνυφαίνει τα νήματα της σχέσης και του χρόνου.
© Erfan Parsapour, Nowhere
The heart of things: Not a movie, 16’53’’, Πολύδωρος Καλαϊτζής [Ελλάδα]
Δύο άνθρωποι γνωρίζονται μέσω μιας τηλεφωνικής γραμμής που δεν επιτρέπει την επικοινωνία.
© Πολύδωρος Καλαϊτζής, The heart of things: Not a movie
Réveillon, 13’42’’, Αλέξανδρος Βοζινίδης [Ελλάδα]
Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, σε ένα μικρό χωριό της Βόρειας Ελλάδας, ένας πατέρας και ο γιος του περιμένουν την άφιξη ενός Καναδού επιχειρηματία. Ο Καναδός είναι πρόθυμος να επενδύσει στο ορυχείο χαλκού τους στην Αλβανία. Αυτό το σχέδιο είναι η τελευταία ευκαιρία για να ξεφύγουν από τη φτώχεια των γενεών και να μεταμορφώσουν τη ζωή τους.
© Αλέξανδρος Βοζινίδης, Réveillon
Nabi, 20’, Hamed Golshahi [Ιράν]
Ο Nabi είναι ένας Αφγανός μετανάστης εργάτης στο Ιράν, ο οποίος απολύεται από τη θέση του θυρωρού μετά από 25 χρόνια εργασίας σε έναν πύργο. Πρέπει να εκπληρώσει τα 25χρονα καθήκοντά του για την τελευταία μέρα και να φύγει σαν άνθρωπος που δεν υπήρξε ποτέ.
© Hamed Golshahi, Nabi
Dear Kevin, 4’57’’, Kate Ferguson [Ην. Πολ. Αμερικής]
Η επιθυμία για σύνδεση ωθεί μια γυναίκα να επαναπροσδιορίσει τον πραγματικό της εαυτό.
© Kate Ferguson, Dear Kevin
Spider Zan, 12’45’’, Maryam Khodabakhsh [Ιράν]
Η Νεγκάρ είναι ένα νεαρό κορίτσι που χάνει κάτι, γεγονός που της προκαλεί μπελάδες ακριβώς την ημέρα της τελετής του αρραβώνα της.
© Maryam Khodabakhsh, Spider Zan
Chicken Broth Soup, 18’37’’, Deniz Büyükkırlı [Τουρκία]
Ένας γιατρός που βρίσκει ασυνήθιστα συμπτώματα σε έναν άνδρα που πέθανε από καρδιακή προσβολή, έρχεται αντιμέτωπος με ένα ηθικό δίλημμα.
© Deniz Büyükkırlı, Chicken Broth Soup
The Wooden Dear, 15’, Αναστάσης Παναγής Μελέτης [Ελλάδα]
Στην καρδιά ενός πυκνού δάσους, μια νεαρή γυναίκα παλεύει με την κακοποίηση, την εγκατάλειψη και το αφόρητο συναίσθημα της απώλειας. Προχωρώντας σε αυτό το καθηλωτικό και αδάμαστο περιβάλλον – παρατηρώντας τη φυτική ζωή, θα βρει τρόπους να θεραπευτεί από το τραύμα και να ξεφύγει από την ανθρώπινη υπόσταση. Εμπνευσμένο από τον μύθο της Δάφνης και του Απόλλωνα, το Wooden Dear εμβαθύνει σε θέματα σεξουαλικής βίας, ταυτότητας και φύλου και, ανακτώντας τη βιολογία, εξερευνά τα εύθραυστα όρια της φυτικής, ζωικής και ανθρώπινης ζωής.
© Αναστάσης Παναγής Μελέτης, The Wooden Dear
Τετάρτη 1/10, 20:00 και 21:00 (διπλή προβολή)
Photometria in Motion, Κατηγορία: Ντοκιμαντέρ, 56′
Woman to woman, 10’4’’, Julien Faure [Γαλλία]
Η Λόρενς Λαμπορί μας ταξιδεύει στο νησί Λανθαρότε, ένα νησί που έχει ερωτευτεί, για να ανακαλύψει τοπία πανέμορφα κι εκπληκτικά. Η Βικτόρια, ένα μοντέλο από την Ουκρανία, τη συνοδεύει για να φωτογραφηθεί για το Allure, αναζητώντας αντιθέσεις ανάμεσα στο γυναικείο σώμα και την αγνότητα των στοιχείων της φύσης.
© Julien Faure, Woman to woman
The Keeper, 5’30’’, Johanna Tesfaye [Ην. Πολ. Αμερικής]
Ένας ηλικιωμένος αρχειονόμος στην Πράγα μας κάνει μια συναισθηματική ξενάγηση στο προσωπικό του μουσείο, συζητώντας για τη χαρά, την απογοήτευση και τη θλίψη του έργου του.
© Johanna Tesfaye,The Keeper
Palmento, 14’46’’, Christopher L. Barnes [Ιταλία]
Η ταινία μικρού μήκους Palmento προσφέρει μια κοντινή ματιά στις οινοποιητικές παραδόσεις της περιοχής της Αίτνας στη Σικελία, εστιάζοντας στην αρχαία πρακτική της χρήσης palmenti – πέτρινων πατητηρίων κρασιού λαξευμένων σε ηφαιστειακό βράχο. Αυτές οι κατασκευές, που χρονολογούνται αιώνες πριν, αποτελούν απόδειξη της βαθιάς ριζωμένης αμπελουργικής κληρονομιάς του νησιού. Η ταινία διερευνά πώς αυτά τα παραδοσιακά πατητήρια, κάποτε διαδεδομένα στις πλαγιές της Αίτνας, ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της τοπικής διαδικασίας παραγωγής κρασιού, επιτρέποντας σε γενιές οινοποιών να ζυμώνουν και να πιέζουν σταφύλια σε αρμονία με τη φύση. Η ταινία είναι κάτι περισσότερο από ένα ντοκιμαντέρ για το κρασί. Είναι ένας στοχασμός για τη διατήρηση του πολιτισμού σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης.
© Christopher L. Barnes, Palmento
Black rain in my eyes, 20’, Amir Masoud Soheili [Ιράν]
Ο Χεσάν είναι Σύριος ποιητής και πατέρας τεσσάρων τυφλών κοριτσιών. Για να τις προστατεύσει από τις φρικαλεότητες του πολέμου, μεταμορφώνει τους ήχους των σφαιρών και των εκρήξεων σε ιστορίες γιορτής και χορού. Όταν τον προσκαλούν σε ένα φόρουμ ποίησης, αντιμετωπίζει την πρόκληση να βγάλει τις κόρες του έξω — όπου οι πραγματικότητες του πολέμου δεν μπορούν πλέον να κρυφτούν.
© Amir Masoud Soheili, Black rain in my eyes
The Airplane Home, 6’6’’, Nick Chung [Ην. Πολ. Αμερικής]
Το The Airplane Home αφηγείται την ανείπωτη ιστορία του Μπρους Κάμπελ, ο οποίος μετέτρεψε ένα αποσυρμένο Boeing 727 σε ιδιωτική κατοικία. Ενώ τα μέσα ενημέρωσης ασχολήθηκαν για λίγο με την ασυνήθιστη κατοικία του, αυτό το ντοκιμαντέρ στοχεύει να προσφέρει μια εις βάθος ματιά στο ταξίδι του Μπρους και τα βαθιά κίνητρα πίσω από την απόφασή του να υιοθετήσει έναν τόσο αντισυμβατικό τρόπο ζωής. Μοιράζοντας αυτή τη μοναδική ιστορία, η ταινία ελπίζει να εμπνεύσει τους θεατές σε όλο τον κόσμο να σκεφτούν πώς μπορούν κι αυτοί να αφήσουν ένα ξεχωριστό στίγμα καλοσύνης στον κόσμο μέσα από ανορθόδοξες επιλογές ζωής.
© Nick Chung, The Airplane Home
Πέμπτη 2/10, 20:00 και 21:00 (διπλή προβολή)
Photometria in Motion, Κατηγορία: Video Art, 52′
Old house, 4’52’’, Huang Weipeng Huang [Κίνα]
Ένα άδειο σπίτι, αναμνήσεις τριών γενεών, εκατό χρόνια μοναξιάς.
© Huang Weipeng, Old house
Whispers, 2’30’’, Yu Yan [Ην. Πολ. Αμερικής]
Το Whispers είναι ένα βίντεο που επαναπροσδιορίζει τα μνημεία ως συμβολικά και κυριολεκτικά καταφύγια, αμφισβητώντας τον τρόπο με τον οποίο αναζητούμε καταφύγιο στην εξουσία, την ιστορία και τη μνήμη. Παρουσιάζεται ως στερεοσκοπική παρουσίαση διαφανειών, εξετάζει 42 εγκαταλελειμμένα προεδρικά αγάλματα κεφαλών στη Βιρτζίνια των ΗΠΑ, εκθέτοντας τις σπασμένες μορφές τους και την ιδεολογική τους διάβρωση. Σε στρώσεις με ψιθύρους που ηχογραφήθηκαν την Ημέρα Μνήμης των ΗΠΑ, το ηχοτοπίο προκαλεί δημόσια σκέψη και ευαλωτότητα. Καθώς αυτά τα μνημεία φθείρονται, το Whispers εξετάζει την αστάθεια των κληρονομημένων αφηγήσεων και προσκαλεί τους θεατές να ασχοληθούν με τις δομές εξουσίας όχι ως στατικά εικονίδια, αλλά ως παραβιασμένα καταφύγια, ρωτώντας τι απομένει όταν εκτοπίζονται, αποσυντίθενται ή επανερμηνεύονται.
© Yu Yan, Whispers
ARENA, 3’19’’, Khalil Charif [Βραζιλία]
Σε έναν κόσμο όπου η ελευθερία απειλείται συνεχώς, οι δημοκρατικές κοινωνίες επιδιώκουν πάντα να διασφαλίσουν ότι οι δύσκολα κερδισμένες κατακτήσεις του ιστορικά πρόσφατου παρελθόντος δεν θα ανατραπούν, αλλά μάλλον θα εξελιχθούν προς ατομικές και συλλογικές ελευθερίες έκφρασης και συνύπαρξης.
© Khalil Charif, ARENA
A Different Goal, 3’26’’, Marco Joubert [Καναδάς]
Το A Different Goal είναι η πρώτη απόπειρα του Marco Joubert στον κόσμο των κινουμένων σχεδίων. Οι εικόνες του δημιουργήθηκαν πειραματιζόμενος με το Unity, ένα λογισμικό ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών. Η περαιτέρω επεξεργασία και δομή του έργου πραγματοποιήθηκε στη συνέχεια μέσω εκτεταμένων ηχητικών εξερευνήσεων. Το έργο εμπνέεται από ένα παράδειγμα που έδωσε ο φιλόσοφος David Chalmers, ενώ παράλληλα προσπαθεί να απαντήσει στο ακόλουθο ερώτημα: τι θα συνέβαινε αν οι ευφυείς μηχανές άρχιζαν να αναπτύσσουν τους δικούς τους στόχους, διαφορετικούς από αυτούς της ανθρωπότητας;
© Marco Joubert, A Different Goal
Alternative Planet, 2’30’’, Emilie Crewe [Ισλανδία]
Χωρισμένο σε τρεις φάσεις, το Alternative Planet αφηγείται την ιστορία ενός μοναχικού αστρο-κηπουρού που καταγράφει την εμπειρία του σε έναν μακρινό εξωπλανήτη. Μέσα από μεταφορές και επικαλυπτόμενη ορολογία, η αφήγηση δημιουργεί μια γέφυρα μεταξύ αστρονομίας και ανατομίας, τονίζοντας θέματα υπέρβασης του υλικού σώματος σε πλανητική τροχιά στον χωροχρόνο. Ο εναλλακτικός πλανήτης, εξερευνά την έννοια της αναζήτησης της «κατοικήσιμης ζώνης» των εξωηλιακών πλανητών για το ανθρώπινο οικολογικό όφελος και τον αποικισμό – ένα αμφιλεγόμενο θέμα. Αυτός ο συγκεκριμένος πλανήτης είναι εμπνευσμένος από τον Gliese 667Cc, που βρίσκεται 23,62 έτη φωτός μακριά.
© Emilie Crewe, Alternative Planet
Breath, 3’39, Vivian Papageorgiou [Ελλάδα]
Ένα ταξίδι από τον Παράδεισο στην Γη.
© Vivian Papageorgiou, Breath
My November Guest, 3’28’’, Georgie Gentile [Ην. Πολ. Αμερικής]
Το My November Guest είναι μια εξερεύνηση στην αποτύπωση της κίνησης στη φύση, και συγκεκριμένα του πώς ο άνεμος επηρεάζει διακριτικά το περιβάλλον, καθώς και ένα πείραμα με ρυθμικό μοντάζ. Η δημιουργία του ήταν πολύ φυσική, με την ταινία να υποβάλλεται σε χειροποίητη επεξεργασία ως αντιστροφή, να τονίζεται χειροποίητα με χημικά και να επεξεργάζεται επίσης χειροποίητα, συνδέοντας και μαγνητοσκοπώντας κάθε πλάνο. Ορισμένα μεταβατικά πλάνα δημιουργήθηκαν ψεκάζοντας φιλμ με χλωρίνη και οι κάρτες τίτλων έγιναν ψηφιακά και ξαναγυρίστηκαν σε φιλμ. Η ταινία γυρίστηκε σε ένα φυσικό καταφύγιο στο Μπίνγκχαμτον της Νέας Υόρκης κατά τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο του 2023.
© Georgie Gentile, My November Guest
Organesson, 10’6’’, Andrew Frangella [Ην. Πολ. Αμερικής]
Ένα μείγμα οργανικού και συνθετικού. Organesson, ασταθές στοιχείο του περάσματος του χρόνου και του αιώνιου αγώνα για ανάσα.
Πολλά χρόνια περασμένα σε μια μονοχρωματική ομίχλη. Αυτό που μας περιμένει στο τέλος είναι αυτό το στοιχείο, καθώς οι ζωές μας μπλέκονται με ψηφιακές κατασκευές. Πού ορίζεται η γραμμή μεταξύ του ανθρώπινου και του τεχνολογικού; Πού υπάρχει το φράγμα μεταξύ του οργανικού και του συνθετικού;
© Andrew Frangella, Organesson
Sofá TV (PopArt3), 4’42’’, Luis Carlos Rodríguez [Ισπανία]
Το Sofá TV (PopArt3) είναι ένα οργανικό καλλιτεχνικό ερευνητικό έργο με Τεχνητή Νοημοσύνη και αποτελεί μέρος ενός οπτικοακουστικού καλλιτεχνικού ερευνητικού έργου που προσπαθεί να μεταφέρει εκφραστικές και συναισθηματικές έννοιες στην οθόνη με κινούμενες εικόνες και ως εκ τούτου σκόπιμα στερείται τυπικών, αφηγηματικών και δομικών πτυχών.
© Luis Carlos Rodríguez, Sofá TV (PopArt3)
The fish dies by its mouth, 4’2’’, Santiago Escobar-Jaramillo [Κολομβία]
Το έργο The Fish Dies By Its Mouth του Κολομβιανού εικαστικού καλλιτέχνη Santiago Escobar-Jaramillo εξερευνά την ανθεκτικότητα των παράκτιων κοινοτήτων στην Κολομβία που έχουν πληγεί από το εμπόριο ναρκωτικών και τη βία. Αυτές οι αμφίβιες κουλτούρες, πλούσιες σε μουσική, χορό και παράδοση, αντιμετωπίζουν απειλές από βία και παρανομία. Οι διακινητές συχνά απορρίπτουν φορτία στη θάλασσα για να αποφύγουν τις αρχές, και οι ψαράδες μερικές φορές ανακτούν αυτά τα πακέτα – δελεαστικές ευκαιρίες ή επικίνδυνες παγίδες. Κάποιοι υποχωρούν· άλλοι αντιστέκονται. Προσωπικότητες όπως ο Pablo Escobar και η Cadena κάποτε κυβερνούσαν αυτές τις ακτές, διαμορφώνοντας την τοπική ζωή. Αυτό το συμμετοχικό έργο εμπλέκει την κοινότητα στη δημιουργία εικόνων, χρησιμοποιώντας την καθημερινή ζωή και τις κατασκευασμένες σκηνές για να καταγράψει τις ιστορίες τους, να τιμήσει τη δύναμή τους και να ρίξει φως στους αγώνες και την αντίστασή τους.
© Santiago Escobar-Jaramillo, The fish dies by its mouth
Show your wound, 3’2’’, Matthias Daenschel [Γερμανία]
Πάνω από 5.000 φωτογραφίες ενώνονται για να σχηματίσουν ένα γρήγορο κυνηγητό μέσα από τη χρονική σήραγγα του Βερολίνου – μια αδιάκοπη αναζήτηση ρωγμών και ανοιχτών πληγών της γερμανικής ιστορίας στην πόλη.
© Matthias Daenschel, Show your wound
Rain, 6’1’’, Vasilios Papaioannu [Ελλάδα, Ιταλία, Ην. Πολ. Αμερικής]
Το Rain, ως κυκλικά σχήματα μνήμης αποτυπωμένα στο γρήγορο σελιλόιντ ή ως υγρά κινούμενα γλυπτά του παρόντος σε ψηφιακή μορφή, καταγράφει μια λεκτική αλληλεπίδραση μεταξύ δύο ανθρώπων.
© Vasilios Papaioannu, Rain
Παρασκευή 3/10, 20:00 και 21:00 (διπλή προβολή)
Photometria in Motion, Κατηγορία: Animation, 46′
Claw Machine, 13’48’’, Georges Salameh [Ελλάδα]
Το Claw Machine είναι η ιστορία της βύθισης στο βίωμα του ξεριζωμού. Θραύσματα και λέξεις. Το ανείπωτο, το μη περιγράψιμο. Η μνήμη κλονίζεται. Η πόλη πολιορκείται. Τα μάτια κλείνουν. Η φυγή προς το άγνωστο. Το δίλημμα είναι: αντίσταση ή μετανάστευση; Μεσογειακά ταξίδια χωρίς επιστροφή.
© Georges Salameh,Claw Machine
Novavita, 14’55’’, Francesco Bruno Sorrentino, Antonio Genovese [Ιταλία]
Η ταινία Novavita αφηγείται την ιστορία του Kron, ενός μεταλλαγμένου χειρουργού και αλχημιστή, ο οποίος ζει σε έναν κόσμο που ελέγχεται από το M.A.S. Σε ένα μέλλον όπου η ζωή έχει σχεδόν εξαφανιστεί και η Γη είναι βυθισμένη στη ρύπανση, ο Kron αγωνίζεται για την αλλαγή. Η δύναμή του πηγάζει από τη μνήμη της αγνοούμενης κόρης του και την αποφασιστικότητά του να διορθώσει τα λάθη της ανθρωπότητας.
© Francesco Bruno Sorrentino, Antonio Genovese,Novavita
Ghariba & Ajeeb, 7’17’’, Boubaker Boukhari [Αλγερία, Τυνησία, Ην. Αρ. Εμιράτα]
Σε αυτήν την ιστορία, η Ghariba ξεκινά ένα ταξίδι για να βρει τον φίλο της Ajeeb και να βρει έναν τρόπο να διασχίσει ένα ποτάμι που φυλάσσεται από έναν κροκόδειλο.
© Boubaker Boukhari, Ghariba & Ajeeb
Né una né due, 5’57’’, Lucia Catalini [Ιταλία]
Μετά από πολύ καιρό, ένα κορίτσι που ονομάζεται Έλενα βρίσκει το σημειωματάριο της γιαγιάς της, Λάουρα. Το ξεφυλλίζει για πρώτη φορά και μέσα από αυτές τις σελίδες βλέπει ξανά τη ζωή της γιαγιάς της.
© Lucia Catalini,Né una né due
A pleasure, 4’5’’, Sonia Estevez [Ισπανία]
Αυτό που είναι πραγματικά ευχάριστο βρίσκεται στο απλό. Το A pleasure είναι μια διαδοχή από συνηθισμένες πράξεις και καταστάσεις που αποτελούν πηγή ευχαρίστησης.
Πόσο λίγα χρειάζονται για να νιώσεις καλά!
© Sonia Estevez, A pleasure